Gezellige collega’s. Uitdagende klanten. De leukste uitjes en alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Geloof ons; dit wil je.
Natuurlijk kunnen we jou als je toekomstige werkgever gaan vertellen hoe geweldig het is om bij ons te werken. Maar eigenlijk hoor je dat liever van de mensen die hier al werken, toch? Om jou te overtuigen, vertellen Liselot, Dirk, Bart, Esmee en Daan je graag hún kant van het verhaal. Heb je daarna nog vragen of twijfels? Kom dan gewoon eens langs. Drinken we samen een kop koffie.
Dirk van den Hurk
Accountant
“The sky is the limit bij Dinkelberg & Partners.”
Jij bepaalt je succes
Bij Dinkelberg & Partners bepaal je je eigen succes. Ik ben in 2010 begonnen als stagiair en inmiddels onderdeel van het Management Team. Ik kwam hier binnen als een bescheiden, schuchtere jongen van 23. Inmiddels ben ik 37 en naast een ervaren accountant een professionele gesprekspartner voor ondernemers. Ik heb ervaren dat als je graag iets wilt bereiken, je dit kunt waarmaken op ons kantoor.
Meegegroeid
De afgelopen jaren heb ik bij Dinkelberg & Partners mooie stappen gemaakt. Na mijn afstudeerstage bleef ik plakken en heb ik de praktijkopleiding tot accountant gevolgd. Ondertussen groeide ik mee met de organisatie, de diversiteit aan klanten en hun vraagstukken die steeds complexer werden. Ik kreeg uitdagende interne taken toegewezen. Zo ben ik medeverantwoordelijk voor het kwaliteitssysteem van ons kantoor en ben ik praktijkbegeleider voor een aantal collega’s die de praktijkopleiding volgen.
Veel mogelijkheden
Daarnaast coach ik jonge medewerkers in hun persoonlijke ontwikkeling, iets waar je bij ons alle ruimte voor krijgt. Ik geef ze mee dat ‘the sky the limit’ is bij Dinkelberg & Partners, zolang ze zelf maar aangeven waar hun interesses en ambities liggen. Als je open bent over wat je wilt bereiken dan is er heel veel mogelijk. Samen bekijken we hoe we jou kunnen ondersteunen om naar dat punt toe te groeien. Verder houd ik een vinger aan de pols of iedereen nog lekker op zijn plek zit.
No nonsense
Achter de kwaliteit die we als kantoor leveren, heerst geen stropdassencultuur. Je komt terecht in een huiselijke en prettige omgeving. De sfeer is no nonsens en gezellig. Als ik nog aan het bellen ben wanneer de pauze al begonnen is, moet ik mijn deur weleens dichtdoen omdat er zo gelachen wordt in de kantine. Nieuwe collega’s komen in een warm bad terecht en worden meteen goed opgenomen in het team.
“Binnenkort gaan we met z’n allen naar Guus Meeuwis!”
Down to earth
Toen ik via studievereniging Young Financials een aantal keer in aanraking kwam met Dinkelberg & Partners was mijn gevoel meteen goed. Ze probeerden mij niet te paaien met zelfingenomen promotiepraatjes, maar waren lekker down to earth en oprecht geïnteresseerd in mij. Een rondleiding op het kantoor versterkte het goede gevoel. Ik begon als werkstudent op de fiscale afdeling en volbracht een jaar later mijn afstudeerstage bij Dinkelberg & Partners.
Goed meegedacht
Toen ik er na mijn afstuderen achter kwam dat mijn passie niet helemaal bij het fiscale ligt, ben ik in gesprek gegaan met collega’s uit het Management Team. Zij dachten goed met me mee en gaven me waardevolle inzichten. Zo ontdekte ik dat mijn interesse meer bij het loondomein ligt. Ik kreeg de mogelijkheid om de opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie te volgen. Inmiddels zit ik helemaal op mijn plek op de salarisadministratie, waar ik al heel snel mijn eigen klantenpakket kreeg. Om me nog verder te specialiseren, wil ik ook de Vakopleiding Payroll Services volgen. Als je ambities hebt en graag een opleiding of cursus wilt volgen, wordt dat bij Dinkelberg & Partners volop aangemoedigd. Er wordt alles aan gedaan om jou als medewerker happy te houden.
Jezelf zijn
Wat ons kantoor daarnaast typeert is dat je je niet anders voor hoeft te doen dan je bent. Je kunt gewoon jezelf zijn. Het maakt niet uit welke collega ik tegenover me heb; ik hoef me niet in te houden omdat bijvoorbeeld een van de vennoten erbij zit. De band met collega’s wordt versterkt door alle leuke uitjes en activiteiten die er georganiseerd worden. Binnenkort gaan we bijvoorbeeld met z’n allen een hapje eten en daarna naar Guus Meeuwis. Als er iets te vieren valt, dan vieren we het. En valt er niets te vieren? Dan ligt er op vrijdagmiddag altijd een lekker drankje koud voor degenen die daar zin in hebben!
Esmee Touwslager
Junior Bedrijfsadviseur
Liselot van Pelt
HRM Adviseur
“Ik kreeg de ruimte om mijn functie zelf vorm te geven.”
Veel vrijheid
Als HRM adviseur tackel ik alles wat met personeelszaken te maken heeft, zowel voor ons eigen kantoor als voor onze klanten. Mijn functie heb ik zelf vormgegeven; van het complete on-boardingsproces tot aan de uitstroom van medewerkers. Ik vind het erg leuk dat ik deze vrijheid heb gekregen. Vooral nu het eenmaal ‘staat’ en alles gaat zoals ik het voor ogen had. Ik ben tijdens mijn pre-master begonnen bij Dinkelberg & Partners. Dat begon met twee dagen in de week. Inmiddels ben ik afgestudeerd en fulltime in dienst.
Soep en vers fruit
Ons bedrijf ziet zijn mensen als zijn belangrijkste kapitaal. Daarom besteden we veel aandacht aan de vitaliteit van medewerkers. Er staat altijd een schaal vers fruit op tafel en regelmatig organiseren we iets sportiefs. Van een wandelchallenge tot een potje padel of een uitdagende boksclinic. Ook hebben we een fietsplan om onze medewerkers te stimuleren op de fiets naar het werk te komen. Elke maandag en dinsdag staat er een pan verse soep klaar in de kantine, die ervoor zorgt dat iedereen tijdens de lunch achter zijn computer vandaan komt.
Thuisgevoel
De mensen die hier werken maken de sfeer. We vormen samen een hecht team. Er wordt hard gewerkt, maar er is genoeg ruimte voor gezelligheid. Collega’s zijn erg sociaal en betrokken. Iedereen staat voor elkaar klaar. Ook als je privé ergens mee zit, kun je bij elkaar terecht. Van sollicitanten hoor ik vaak terug dat zij zich bij binnenkomst meteen thuis voelen.
Solliciteer snel!
Als je bij Dinkelberg & Partners solliciteert, ben ik jouw eerste aanspreekpunt. Om je een goed beeld te geven van het bedrijf, bieden we je graag de mogelijkheid om een paar uurtjes mee te draaien en kennis te maken met de collega’s. Wat houd je nog tegen? Kom maar door met die sollicitatie en wie weet spreken we elkaar snel!
“Je wordt hier oprecht gewaardeerd en dat voelt goed!”
Na bijna 10 jaar bij een groot kantoor
Na bijna 10 jaar bij een groot accountantskantoor maakte ik in september 2023 de overstap naar Dinkelberg & Partners. Als bedrijfsadviseur ben ik de ‘huisarts’ voor de ondernemer. Mijn eerste werkdag viel samen met de jaarlijkse golfdag van Dinkelberg & Partners. Een superleuke dag waarin ik in een informele setting kennis heb kunnen maken met mijn nieuwe collega’s en klanten.
Goede werk-privé balans
Mijn grootste beweegreden om de switch te maken naar een kleiner kantoor? Ik was vader geworden en op zoek naar een betere werk-privé balans. Bij mijn vorige werkgever heerste een overwerkcultuur en de werkdruk was erg hoog. Ik was continu met mijn werk bezig en nam zelfs mijn laptop mee op vakantie. Bij Dinkelberg & Partners betekent vakantie ook écht vakantie. Eén dag in de week werk ik vanuit huis en ben ik gewoon bereikbaar voor onze klanten. Ik bepaal zelf welke dag dat is. Net zoals mijn wekelijkse papadag, die ik zelf kan indelen en waarop ik ook écht vrij ben!
Persoonlijk en familiair
Kijkend naar de gemiddelde leeftijd, is Dinkelberg & Partners een relatief jong bedrijf. Het persoonlijke en familiaire karakter van het kantoor spreekt mij erg aan. Waar ik op mijn vorige werk sommige collega’s nog nooit had gezien, kent bij Dinkelberg iedereen elkaar. Je wordt oprecht gewaardeerd, er worden complimenten uitgedeeld en het contact met klanten is persoonlijker doordat de bedrijven wat kleiner zijn; van startups tot middelgrote organisaties. Het voordeel daarvan vind ik dat ik met de gepassioneerde ondernemers zélf om de tafel zit, in plaats van met een externe adviseur of een raad van commissarissen.
Afwisselend werk
Wat opvalt is dat je bij Dinkelberg & Partners niet in een hokje wordt geplaatst, maar van alle disciplines werkzaamheden meekrijgt. Regelmatig helpen we andere afdelingen om daar de werkdruk te verlagen. Dat maakt het werk erg leuk, leerzaam en divers. Ik ben erg blij dat ik deze switch gemaakt heb.
Bart Pero
Bedrijfsadviseur
Dé partner in succesvol ondernemen.
Met gevraagd én ongevraagd bedrijfsadvies helpen wij jou het beste uit je onderneming te halen. Wat je van ons krijgt is een kort, bondig en praktisch advies waar je direct mee vooruit kunt.
Wil jij inzicht in wat er écht gebeurt binnen je bedrijf? Wij zijn de accountant die verder kijkt dan de jaarrekening en fiscale zaken. Zo helpen we jou de juiste keuzes te maken voor de toekomst.
We zijn op het oog misschien saaie adviseurs, maar je kunt flink plezier aan ons beleven. Wij volgen de fiscale ontwikkelingen namelijk op de voet en weten deze in jouw voordeel te laten werken.
Wil jij geen omkijken meer hebben naar je salarisadministratie en ook op HR gebied alles goed geregeld hebben? Wij helpen jou met je totale personeelsbeleid en hebben op elk HR vraagstuk een antwoord.